Anne sütünün kıyısından bile geçmiyor mamalar ama mecburen bizde kullanıyoruz . Aptamil kullanma canım mahvetti bebeğimi.
Denedim neredeyse bütün mamaları.( prematüre bebeğim )
En çok sma dan memnun kaldım 2 aylık falandı başladık 7 ay 19 günlük ona devam ediyoruz çok seviyor benimki güzel de yaradı