Merhabalar. Oğluma sünnetçi hipospadias teşhisi koydu. İdrarını yaptığı delik cerrahi işlem ile yukarı cekilecekmis. Anestezi de uygulanacak ama anesteziden çok çekiniyorum açıkçası. Aynı durumu yaşayan oldu mu ilerde sorun oluyor mu … Ve anestezi vücuttan nasıl atılır.