1yagizalp ilk 4 gün rutinleri uyguladiktan sonra besigine koydum sss pat yaptım surekli hic durmadan cok cok agladiginda kucagima aldim susar susmaz geri koydum cok aglamisti yavrum bu sekilde devam ettim 4 gun boyle devam ettik besiginin yanindaki sandalyeye oturdum ancak kucaga almam nerdeyse bitmisti zatem ağlamaları azalmisti ve uykuya 15 20 dakikada dalmaya başlamıştı. Artik odasina birakip çıkıyorum cok aglarsa girip sakin ol bem burdayim deyip çıkıyorum henüz 5.gundeyiz