Merhaba kızlar kimse yazmamış şuan oğlum 15 1 ay önce ayağı kırıldı 15 gün alçıda kaldı ama hala yürümek istemiyor doktora gittik güzel kaynamış ayak dedi ama basmak istemiyor yaşayan var mı bu durumu varsa sizinki ne zaman bastı yürümek istedi.Yürümeyince çok merak ediyorum