rn1103 valla doktorumuz dedi 2 yeterli ama 3. De yaptırabilirsin kilosuna hep yanlış baktığı için başı yamuk dedi ama yokmuş öle bsey o yüzde ebeye sağlık ocağı na güvenm gtti . doktor kendisi de kaç bebek büyütmüş bakmışlar da kafası byle şöyle dio dedi