Feyyyzza yok hayır ondan sormadım, benim oğlum 21 aylık. Çok şükür sayıları sayıyor, kelimeler söylüyor, hayvanları biliyor vs. Fakat harflere kadar bilmiyor tabii. Arada sırada çizgi film izliyoruz maşa ve koca ayı gibi. Çizgi film izlemesi konuşma geriliğine neden oluyormuş gibi bir şey okumuştum, o yüzden sordum canım. Eğer izliyor ise ve bukadar biliyorsa oğlun, oğluma gönül rahatlığıyla birazcık çizgi film açacağım da😂