Arkadaşlar bebeğim 8.5 aylık yaklaşık 2 aydır geceleri sürekli uyanıyor ve memede uyumak istiyor uyanınca su veriyorum yada bazen mama veriyorum yok olmuyor .olsada duygusal olarak o memeyi ağzına alacak geçen 2 saat eşime bıraktim uğraştı ama uyutamadi bide memmm diye agliyo 🤣 guldugume bakmayın çok yoruldum bu uyku problemi geçici biseymi yada sizler nasıl çözüm buldunuz