Nefeess Daha neler görüp duyup yaşayacağız acaba birkaç zamandır emzirirken canım çok yanıyordu yine mi yara oldu dedim sonra araştırdım buymuş yaşayan anneler var mı nasıl basettiniz çok canımı acıtıyor 😞
Mlkhrn Nefeess ben patlatmıştım bir daha olmadı. Kullanılmamış şırınga iğnesi ile dokununca patladı zaten çok sert değildi. İçinden koyu renkte süt aktı sonra kayboldu
Ilkannelik Bende de var ayni dert benimde çok canım yanıyordu dün öğrendim Bende sebebini çok acıyor ama 😔