Mehmetanasi Normal dogumu cok isteyipte sezeryan olmak durumunda kalan bir anne olarak kafama takılan bisey war. Gecenlerde kuaföre gittim kadin bana kesigimin farklı oldugunu bicok sezeryan kesigi gördüğünü ama benimkinin farklı bi duruma geldigini mudahele gerekebilecegini soyledi kafam karıştı 🙄1sene olacak sezeryan olali ve kesi yerinin üstünde ince bi çizgi seklinde et parcasi war. Kaşınıyor ara ara ama daha once kimsenin kesi yerini gormedigim icin benmkini normal saniyordum. Herkesin mi oyle yoksa normal bir deri halini aliyo mu zamanla ?
kuzey-21 Mehmetanasi bu kuaförlerde herşeyi çok biliyor ha. Bende lazerciyim. Değişik değişik dikişler denk geliyor. Kesime göre dikime göre hep farklı farklı olabiliyor birinden birine de demedim seninki işlem gerekebilir diye. Şu kuaförlere sinir oluyorum artık.
Blackcloud Herkes kendi mesleğini yapsın deseydin, kuaförlükten doktorluğa terfi edecek herhalde. Ne demek müdahale gerekebilir ne kadar saçma, doğum sonrası muayenede bile söylerdi zaten doktor önemli birşey olsa.
Mehmetanasi Kesi yeri dümdüz deri seklinde degil yuvarlanmis sekilde biraz et parçası war uani enfeksiyon falan kapmamistim normalde ilk kontrolde dr herseyi normal demsti. Bir daha da dr.a gitmedim 🤔
BirAlparslanAnnesi Mehmetanasi keloidden bahsediyorsın sanırım benimkide öyle dokunun hızlı iyileşmesi ile alakalı bir durum