Arkadaşlar benim kızım doğduğundan beri uyku sorunu yaşıyoruz ne yaptıysam düzene girmedi belki de ben bı yerlerde yanlış yaptım. Ama artık kendi haline bırakma kararı verdim nerde ne zaman isterse o zaman uyuyor gece 12-1 den önce derin uykuya gecemiyor gündüz bazen 3 kez yarımşar saat bazen ise kesintisiz 3 saat uyur keyfine göre. Uyku eğitimi vermeye çalıştım olmadı. Size sorum uyku sorunu yaşayan anneler ne zaman rahatladı bı düzene girdi. Yani 6 aylık kızım kac yasinda bı düzene girer kendi kendine düzelir mi. Benim gibi uyku sorunu yaşamış anneler ne zaman rahatladı.