Hanımlar merhabalar ben şu sıralar kış ayının gelmesi de etkili tabi sık sık yorgunluk halsizlik Bi böyle hiç bişi yapmak istememe var bağışıklığımın düştüğünü hissediyorum yememe içmeme dikkat ederim halbuki dudağımda kocaman uçuk çıktı ağzımın içi yara olmuş hep hafta içi sağlık ocağına gidip kan verip değerlerime baktırcam ve ona göre vitamin takviyesi alıcAm size sorum şu kullanıp da memnun kaldığınız takviye vitamin var mı günlük kullandım ve kendimi daha iyi hissediyorum dinç hissediyorum diyen.