Geçen hafta oğlum ateşlenmişti salgın var diye test aldılar alan şahıs ağzından aldığı için (yeni anladım) test negatif çıkınca doktor boğaz enfeksiyonu deyip antibiyotikle bizi gönderdi. Daha sonra ben rahatsızlandım bana da alerji ve grip ilaçları verildi. 1 haftadır geberiyoruz. 39 olunca ateşim benden de test aldılar pozitif cıktım ilaca başladım. Ancak bu süreçte öksürüğüm balgamlıya döndü çok şükür çıkarma konusunda sıkıntı çekmiyorum ama çok sinirmi bozuyor ilaçlar bitince öksürük de geçecek mi acaba:( bu arada bugün ogluma tekrar test yapıldı ve pozitif çocugum 1 haftadır boş yere antibiyotik içti :(