Güzel annisler evde nazar ya da negatif enerji olduğunu hissediyorsaniz neler yapıyorsunuz? İnternetten bir kaç öneri baktım bunlar;
Adaçayı yakmak
Şu,tuz ve sirkeyi bir bardağa koyup bardağı evin görünmeyen kısmına saklamak 24 saat dolduktan sonra dokmekmis 🙄 ben yalnzica sirkeli su ile siliyorum sizin yaptığınız ve faydasını gördüğünüz onerilee var mı ?