Emineg35 açıkçası oğlum 22 aylık sadece büyük azıları kaldı çıkmak üzere bir sıkıntı yaşamadık diş yapısı olarak. Emzik zararlı değil şöyle zararlı değil hatta; sadece uykuya geçişlerde kullanıldığında öyle bir zararı olmuyor. Birde işte diş yapısı için genelde avent öneriliyor. Biz sadece uyuyacaksa veriyoruz ve uyandığı zaman yatağına bırakıyor çıkıyoruz odadan. Gün içinde devamlı ağzında olursa sadece diş yapısı olarakta değil konuşma olarakta sorunlar yaşanabiliyormuş. Bence bırakmak üzere çok yoğunlaşmayın ciddi bir kurtarıcı çünkü uyku arkadaşı gibi kullanın. Hem böylece de sadece uykuda kullanıldığını anlarsa uyku rutini gibi olur ve emzik aldığı zaman uyuması gerektiğini anlar. Şahsen ben 2 ay sonra bıraktıracağım. Sizin için şu an bırakmak sizi zorlayabilir. Çünkü ben zorda kalınca annecim emzik yok şu an dediğimde anlıyor durumu tolere edebiliyor. Fakat sizde daha çok anlamayacağı için çok tepki verebilir. Ya sabırlı olup birden atın hepsini 1 hafta 10 gün içinde alışır ya da dediğim şekilde süresini azaltın uykuda kullanın daha anlayabilir hale gelince bıraktırın. Acı sürmek vs travmatik etki yaratabiliyor.