Minikk41 anneden alınan hormonla kız bebeklerde akıntı normalmiş, bizimde bir kaç gün geldi. Hastanedeyken daha doktora sordum biraz kanama bile olabilir korkma dedi. Senden geçen hormonun etkisi dedi. Daha sonra bitti çok şükür. Doktor açıklamasaydi çok korkardım