Elff 4 ay 23 günlük bi kızım var bugun tartıldık 9.760 kg olmuş iki haftır mamayı bıraktık artık sadece emiyor bugun doktor dediki kaç saatte bir emiyor bende dedim açıktıpında belli bi saat YÖK ama genelde 2 saatte bir mama içerken 120cc 3 saatte bir içiyordu şimdi emdiği için ne kadar yiyo bilmiyorum o yüzden her açıktıgında veriyorum sonuçta anne sütü bana dediki nerden anlıyorsun açıktıgını her ağlama açıktım ağlaması değil günde beş kez emzireceksin dedi ben beşten fazla emziriyorum tabikide ne yapmalıyım bilemedim Hollandalı doktorlar bi garip😔 Sizinkiler ne kadar emiyor beş sefer kuralına uymalımıyım ??
Yahyaaliannesi Elff mamayı bırakmışsın iyi olmuş canım sen doktora bakma bebek ağlarken emzirmicekmisin yani ne acayip. Eğer saatli emzirirsen sutun azalır bebegin her talep ettiğinde emzir boşver. Zaten 6aydan sonra kilo alımı azalacak
Elff [bilinmeyen] evet fazla aptamil kullanıyodum acaba mamadan mı dedim kestik komple mamayı sadece anne sütü boyu uzadı toparladı biraz ama hala Pamuk gibi boğum boğum💕
Akin Elff maşallah iyi kilo almış bende aptamil kullaniyorum+ anne sutu kutu mamayi kac gunde bitiriyordu gunde kac kez mama veriyordunuz
Elff Akin benim durumlar karışıktı dükkanımız var falan ben yokken mama veriyorlardı ben oldukça emziriyodum Üç saatte bir bi mama bi anne sütü diyebiliriz
Elff [bilinmeyen] haklısınız her ağladığında değil zaten ağzını emer gibi yapıyo peşine ağlıyo kuçağıma alıyorum aranıyo kendini göğsüme doğru atıyo hep sanki üstümü cekiştiriyo emmek istiyo yaklaşık iki iki buçuk saatte bir oyalamaya çalışıyorum mesela bugun denedim ağla ağla mosmor etti kendini kıyamıyorum ki