Doğduğundan beri kusma ve gaz durumunu yaşıyorduk, reflü ve kolik deldi sizin gibi gaviskon, motilium, gastrotuss baby ve bir sürü değişik gaz damlalarına rağmen bir değişim olmadı 4,5 aylıkken kanlı ishal başladı alerji testi negatif çıktı fakat kanlı ishalin devam etmesi sebebiyle süt alerjisine karşı özel mamaya başlandı ve 1-1,5 aya ancak şikayetler düzeltebildi. Gaz damlası olarak kanlı ishal sonrası maflor plus başlandı o çok iyi gelmişti bebeğime. Hala ona devam ediyoruz. İnek sütü proteininin vücuttan atılımı 1 ayı buluyormuş malesef.