Kızlar Allahaşkınıza bana bi yardım edin bişeyler söyleyin rahatlayayım. Kızım 3.5 yaşını biraz geçti sürekli inat halinde ben ne dersem tersini yapıyor. Tablet izliyor sesini kısar mısın diyorum daha da açıyor, şunu yer misin annecim diyorum hoşuna gitmezse fırlatıp atıyor. 1 yaşında kardeşi var. Hani ilk acaba kıskanıyor mu dedik yok o da değil. İnanın bazen poposuna vurmamak için kendimi çok zor tutuyorum. Nasıl geçer bu durum ? Ne yapmamız gerek gerçekten ilk defa böyle oldum.