Hayırlı geceler cümleten kızlar..20′lik dişimin kökü çıktı diğer dişe baskı yaptığı için şişti gittim iltihap olmuş antibiyotik verdi..5 gün kullan gel çekeceğiz dedi çekmezsen bu sürekli iltihap olur mecbur çekilecek dedi yani..Şimdi benim sorum anestezi felan dedi tam olarak nasıl olur bilmiyorum ama emzirdiğim 14 buçuk aylık bir oğlum var nasıl yapacağım ne olacak hiç anlamadım diş ağrısından da çok konsantre olamadım söylediklerine böyle birşey yaşayan oldumu bana bilgi verirmisiniz?🌸🌸🌸