4 ay atak denilen o korkulu isim başlıyor maalesef biz yavaş yavaş düzeliyoruz kızım 5 aylık oldu ama ben atak ayında bile hep aynı saattlerde uyutmaya çalıştım 11 buçukta her zaman gece uyumamızı yaparız sabaha kadar,2 buçuk saatte bir uyanır emer uyur 8.33 olduğu Zaman hemen kalkar her gün böyle,bir şekilde rayı oturturdum çok şükür tabi her gün bir olmuyor kolik ve gazlı kızım atağın da dibini yaşadık siz ısrarcı ve sabırlı olun gersi mühim değil hal olur 🌸bence bir zaman yok uyku düzeni işin zaten kendilerini toplardamar başladıktan sonra sen nasıl alıştırırsan o şekil devam eder sabırla her gün düzen kur kendine o şekil ilerle 🤍