Alpbeybi doktoru da bestiron yapmaz, dişi çıkıyordur dedi ama görünen bir diş yok gibi, emin olamadım. Keseceğim damlayı. Yediklerimden o kadar etkilenmiyor artık, 10 aylık oldu. Kendi yediklerine de dikkat ediyorum 3 gündür ama ishalde azalma olmadı hiç. Teşekkür ediyorum cevap için. İnşallah kısa zamanda düzelir.