Arkadaşlar oğlum 20 günlük oldu . Doğduğundan beri küçük doğduğu için doktorumuzun tavsiyesiyle önce meme sonra mama olarak devam ettik . Günde 4 kez veriyorduk . Sütüm geliyor yani sıktığım zaman akıyor damla damla. Oğlumda yutkunuyor emerken. Mama olayını azalttık baya günde 2-3 gibi veriyorum. Beni emiyor uzun süre sonra mama verince onu da bitiriyor . Acaba sütüm yetse mamayı bitirir mi ? Nasıl anlayacağım sütümün yetip yetmediğini 🤷🏻♀️