Oglumunannesiyim Bu karışımı sürünce ne zaman yıkamak lazım ayağı Bide bu karışımı kaç gün kullanıyor sunuz ne zaman döküp yenisini yapıyor sunuz
Sukursebebiii Oglumunannesiyim yikamiyorum zaten ayagin onu emmesi gerekiyor ki emiyor 😊 sonrasinda yagli bir his bile kalmiyor. Genelde 2 gun filan kullaniyorum buzdolabinda bekletiyorum ben ilk yaptigimda disarda olusma suresi haric tabi. Kullanmadan biraz oncesinde buzdolanindan cikarip oda socakligina gelmesini sagliyorum oyle suruyorum
Zey66 Ben kızım hastayken her uYudugunda ayağına şurup çorap giydirip yatırıyorum ve yikamiyorum hiç 2 gün kullanıyorum yaptığımı sobra tekrar yapıyorum