Ecmelozge emziriyorum ama benim bebegim de benimle yatmak istemez mesrla yani kimseyle istemez. Halbuki dokunsal bir bebek ama birlikte yatmak ıı-ııh. Yani bunu bence emzirmeye filan baglamayin. Unutmayin kucukler evet ama onlar da bir birey. Bir karakterleri fitratlari var. Belki bebeginiz dokunsal degil veya rahat oldugu sekilde davranmak istiyor bu asla sizinle bag kurmadigi anlamina gelmez siz onun annesisiniz dunyasisiniz. Dunyayi herseyi sizinle kesfediyor. eminim biraz dusunurseniz akliniza birlikte gecirdiginiz mutlu oldugunuz onu guldurduginiz gozlerinin icine kadar kıkırdadigi bir suru an gelecektir. Boyle dusunup kendinizi yipratmak uzmek yerine motive olun o guzel anlarla ve birakin bebeginiz nasil rahatca oyle davransin bence siz onunla dunyayi yeniden tanimanin keyfine bakin 😃