Kızlar bana bir çözüm yolu bulun bebeğim 11 aylık 1 hafta oldu hasta ateş kusma ve isal vardı şuan çok şükür iyi ama emmeyi bıraktı😫 göğsümü çok fena ısırıyo memeye götürdüğümde ağlıyo itiyo halbuki bebeğim emmeye yemeye çok düşkün çok sakin bir bebekti resmen huy değiştirdi kucağımda kazağımı ısırıyo 2 altta 2üstte dişleri var gıcırdatıyo ne yapabilirşm tekrar emmeye başlasın diye çok üzülüyorum sütümde varken 2 yaşına kadar emzirmek istiyordum😞 bu durumu yaşayan varmı🤦🏻♀️