Ya kızlar 7 ay 8 günlük kızım var yere koyuyorum sırt üstü hiç dönmeye niyeti yok koyduğum gibi kalıyor put gibi . Yüz üstü koyuyorum öyle kalıyor bir çabası yok tembel mi anlamıyorum 🤦🏻♀️ bide çok kucağa alıştı yere koyunca ağlıyor. Kafaya taktım bu durumu artık