Kizlar kac gündür yorgunluktan agzimin ici yara dudağımda da uçuk çıktı oglum 11 aylik unuttum sanırım öptüm dayanamadım öpmeye şimdi ogluma mi bulaştı bilmiyorum dudak cevresi kızardı yanaklari kızardı oyle bir huzursuz ki surekli ağlıyor yuzundekilerden dolayi mi cokta pişman oldum banyo yaptirdim ama hala ayni ne yapmaliyim bi bilginiz varmi