Güzel anneler merhaba. Bebeğim 1,5 aylık şuan çişi ve kakasi hergün yapiyor hatta cisli bezler doydugunu gösteriyor evet ama aklımda soru işaretleri var çok kaka yaparsa kilo almaz mi sizce kafama takıyorum çünkü aylık kontrolüne gittiğimizde doktorumuz nazlı nazli kilo alıyor demişti yani çok kaka yapmasi kilo alımını yavaşlatır mi var mı tecrubeli anneler yardımcı olur musunuz 🥺