hulyaaa-123 aslında küçükte değilmiş. Neden saat başı uyanıyor ki. Gece uykusunu ayırt edememiş olabilir mi? Yani uyandığında ışığı falan açıyor musunuz yada konuşuyor musunuz? Derin uykuya geçemiyor belli ki. Bence her uyandığında emzirmeyin. Alışkanlık haline getirmiş. Bebekler üç gün üst üste bişeyi yapsan bile alışırlar. Mesela kızıma 2 yaşında tuvalet eğitimi verdim. Sabah ezanı tuvalete götürdüm ilk zamanlar. Çünkü geç kalkıyor uzun süre dayanamaz diye. Sonra alıştı artık sabah en gec 7 de uyanıyor çişim geldi diye beni çağırıyor. Akşam meyve yemeye alıştı, ben unutsam kendisi hatırlatıyor istiyor. O açıdan sizde en yakın zamanda alıştırmaya bakın. Emzirme den uyutmaya çalışın