EgesMom18 hiiç ağlamadı, hamakta sallıyordum gece gündüz sallamaktan bıkmıştım bıraktığım an ağlıyordu. Eğitim aldım direk kaldırdım o gün hamağı. Bence en önemlisi ayına uygun uyanıklık süresine bakıp iyice uykusu gelince uykuya götürmek. Yanına uzanın öpün okşayın pış pış pat pat.. 3 güne alışır hayretler içinde kalırsınız