mmek_2014 Yanlış anlamışsınız tamamen. Ben çocukları oturtalım TV karşısına akşama sabaha kadar TV izlesinler mi diyorum sizce. Bu kadar abartmayın diyorum, daha doğrusu ben bu kadar abartmıyorum diyorum. Atın tabi TV yi çöpe bu kadar ekrana maruz kalıp anlattığınız duruma düşecekse. Ama günde 5 10 dk kafasını televizyona çevirmesi otizm yapmaz. Benim oğlumun dikkatini fazla çekmiyo, çizgi film zaten bilmez çünkü hiç açmadım, reklamlara olan ilgisi de oldukça azaldı. Ama bi çocuk TV karşısına oturup saatlerce kalkmıyosa zaten gereği yapılır. Cahil cühela değiliz şükür 🌸