Sevgitas
Küçük bi operasyonla apseyi boşaltıyorlar.
Ben 3 hafta antibiyotik kullandım, anestezi aldım ameliyat oldum, doktorum hiç emzirmeyi bıraktırmamıştı🤭
Ben hatayı umursamayarak ve ilk aile hekimine giderek yapmıştım. Bir hafta kıvrandım sonra gittim . Bi hafta da antibiyotiğin bitmesini bekledim. Hiçbir değişiklik olmayınca doğum yaptığım doktorumla konuştum, gel bakalım hemen dedi gittim. İki çeşit antibiyotiği aynı anda başladı, 3 gün kullan geçmezse cerrahiye yönlendiricem dedi. O 3. gün kontrole gidince ertesi gün ameliyat olmak durumunda kaldım.