karabiberimm çok yanlış yapıyorsunuz ateş düşürüçüler o kadar masum değil yani 38.5 geçmeden önermiyor doktorlar, ateşi olsa bile o vucudun savunma sisteminin gelişmesini sağlıyor, savunma sistemini çökertiyorsunuz 37.2 normal ateş olabilir yani doğalgaz yanıyordur çocuk koşturuyordur sıcaklar doktora danışmadan vermeyin lütfen