babyandmom1 ya bazen gercekten abartiyoruz gibime geliyor. Ve burada acilan postlar da bizi etkiliyor. Ozellikle otizm konusu. Her bebegin gelisimi farklidir. Kizim 6 aylikti gule gule, gel, alkis yapiyordu. 11 aylikti tum vucut organlarinin yerini gosteriyordu. Ki eminim cogu bebek boyledir. Ama 14 aylik yurudu mesela. Biz 2 yasinda anca yuruyecek galiba dedik hatta. Bir farklilik olsa anlasilir cunku cocugumuzu bizden baska kimse iyi taniyamaz.