E_srgt Aşırı annecilik bnden başka kimse uyutamıyor bu emerek uyumasndan kaynaklı diye diye eşim bni suçluyor sizde durumlar nasl ananesine babanesine bırakıp birkaç saat anca gidebiliyorum hele uykusu yi geldimi durduramıyorlar
Ruveydaa98 E_srgt ne benden başkasından adam akıllı yemek yer nede uyur yani sızması lazım ben yoksam eğer yanında son ana kadar uyumaz. 18 aylık bu arada.. Gün içinde kucağımdan inmez ne oyuncak dikkatini çeker ne başka birşey.. Üstelik 4 hafataya doğumum var bu beni korkutuyor
Ebru-isil E_srgt emerek uyumasıyla alakalı olduğunu sanmıyorum ben de emerek uyutuyorum ama eşimde ya da babaannesinde uyuyabiliyor
Anne80 E_srgt kızım 14 aylık bakıcısına bırkaınca ilk ağlıyor sonra avutuyor onu bakıcısınsa uyur eşimde de uyur ben ama görüntülü bile konuşamam kızımla işteyken. Sesimi veya görüntümü görüp yanında olmadıgımı anlayınca kıyamet kopuyor