Merhaba anneler iki sezeryan arası kısa tarihli olanınız var mı ? Ben geçen sene kasım ayında spinal sezeryan ile doğum yaptım bebeğim 4 aylık ken hamıle olduğumu öğrendim şuan bebeğim 13 aylık ve ben 6 ocağada ikinci sezeryan için gün aldım. Fakat korkularım endişelerim bitmiyor doktorumuz bi sıkıntı görmedi ama ben yine de kafama çok takıyorum. Benim gibi olanlarınız varsa nasıl gectı doğum ve sonrası ? Ağrılarınız çok oldu mu ?