zeynepzeze ben ilk başta kıymayla kızıma sebzeli köfte yaptım çok sevdi yedi, onun dışında çorbasına kıyma koyardım,kemikli eti uzun süre haşlardım suyunu buzluğa atardım, etini didikleyip çorbalarına katardım. Sonra da biz nasıl yiyosak öyle yemeye başladı. Şuan 35 aylık. Halen buzluğumda kızım için önceden hazırladığım et köfteleri var. Bazen bizim yediğimiz yemekten yiyemeyecek olursa hemen çıkarıp buzlu buzlu tavaya atıyorum. Yag koymaya bile gerek olmadan pişiyo. Kızım çok seviyo.