minikyavrumm Recbeyer kullanmıyorum bazen çok güzel uyurum bazen gece 4 e kadar uyuyamam ama kullanmıyorum zaten genelde öyle çok ilaç kullanan biri değilim
Splash-Splash-Love Recbeyer Hayır ama kullanmak isterdim oğlum geceleri ağlamasa. Çünkü beynin durmuyo sürekli salak saçma şeyleri bana hatırlatıyor uyumak istesem de dalamıyorum. Ama gözümü de açamıyorum. Lanet bir kısır döngü.
zeynepzeze Kullanıyorum. Bu ara o bile fayda etmemeye başladı 😒 Tekrar kontrole gideceğim uyuyamıyorum..