pinarolmez Kızlar 12 gün önce regl oldum bugün tekrardan odlum doğum yapalı 2 ay 15 gün oldu sizce normal mi? İlk olduğumda dolu dolu bi regl olmadım ama bu seferki biraz fazla gibi ilk olduğuma göre bu şekilde olan var mı?