Demetakk Adaababy Emziren annelere özel olarak antibiyotik yazıyız merak etmeyin çok geçmiş ısın en yakın zamanda dişhekşmşne başvurun Adaababy
Timurunannesi Adaababy 3 gündür bende antibiyitik kullanıyorm. 20 lik disim den dolayı,Emziriyirumda. Antibiyotiği emziriken kullanıyorum .
Adaababy Timurunannesi yani zaten eğer iltihap varsa bende kullanırım çünkü gerçekten durulacak bir ağrı degil
Ruzgarmery Adaababy içiliyor parol ama ben Allah’a dua etsem daha çabuk geçer diye düşünüyorum benim hiçbir ağrımı kesmiyor ondan dedim öyle kuzum
Ruzgarmery Adaababy git doktora bi çözüm bulunur çekme kuzum ama adaçayı yap , kesin , eğer çekilirse falan da 1 gün bekleyip ada çayı yap gargara çabuk iyileşiyor yarası da
Gulsum_nur Adaababy benimde disim ağrıyor du cuma günü doktora gittim antibiyotik verdi bunu hamileler de emziren annelerde kullanabilir dedi sende doktora görün
Adaababy Gulsum_nur bende bugün gittim niye ağrıdığını Bulamadı ilaç verdi antibiyotik 3 saat içerisinde emzirme dedi
Adaababy Ruzgarmery biye oldugunu bulamadi da ilac verdi kullan dedi 3 saat icerisinde de emzirme dedi disim daha iyi smdi
Adaababy _anneyim canim bana doktor verdi 3 saat sonra emzir dedi ama benim için rahat etmedi kullandıktan 3 saat h8c emzirmedim bir de sütü sağıp döküyorum yani her biri farklı bi şey diyor kime inanacagimizi da şaşırdık ama bana da kalırsa antibiyotik emzirmek iyi degil
Toprak_2019 Adaababy tuzlu suyla gargara yapabilirsin iyi geliyor canım ama iltihap varsa antibiyotik kullanman gerekir
Adaababy Toprak_2019 iltihap yok dedi ama yinede ilac verdi antibiyotik verdi 3 saat sonra emzir dedi ben 3 saat sonra sagip döküp öyle veriyorm emzirirken bana antibiyotik kullanmak çok da mantıklı gelmedi
Adaababy Ruzgarmery birden altan ağrı oldu sonra üst önlere ağrı vurdu film çekti bunlara ağrı yapmaz dedi iltihap desen yokmuş ama bence iltihap var benim kulağım boğazımda ağrıyor ve heryere vuruyor