Adaababy valla bacım diş agrısı çokkkk çektim hicbisey tamamen kesmiyor iltihap olunca en fazla 1 saat rahatlarsın. Doktora gidin antibiyotik versin. Cevrenizde illaki özel klinik vardır arayın tek tek ücretini sorun. Çogu klinik ücretsiz muayne yapıyor ilk edapta. İlacı yazdırırsınız ücretsiz. Devlette randevu olmuyor