Bebeğim gün içinde 6-7 cişli bez veriyor hatta bazen daha fazla, bugün gazını da çıkardı. O kadar çok ağladı ki, gündüz uykusu uyumadı ve (banyoda susmasına rağmen) banyo yaparken çok ağladı. kakasını 2 gündür yapmıyor. Normal midir? 😥 yarım paranox s fitil verdim ondan sonra uyuyabildi 😥😥