tugbahy6 Merhaba alerji testi yaptıran var mı acaba,nasıl oluyor ? Doktor devlete alerji testine yönlendirdi kızımda çoklu besin duyarlılığı var kızarıyor kabarıyor önce alerji değil duyarlılık dedi ama kaşınmaya başladı yaptıran var mı ?
Aaeess tugbahy6 deri testi ve kan testi yapıyorlar. Deri testinde bir çok besini ince bir kul şeklinde iğneleri batırıyorlar ama canı yanacak şekilde değil ucundan. Sonra 15 dk bekletip kabaran kısımlara bakıyorlar neye alerji olduğu belli oluyor. Kanda zaten sadece kan veriyor.
Beken Devlette gec cikiyomus sonuclar ben bebegime yaptiricam doktor soledigi icin deil ama neye alarjisi varsa bastan cikiyomus bende ona gore dikat ederim diye dusumuyorum ozelde hem solunum hem gida alarji testi 1000 liraya geliyo devlet 1 2 ayda anca cikariyomus sonucu o yuzden onermediler bana
tugbahy6 Beken burda çıkıyormuş hemen doktorumu yönlendirdi burda çok pahalı devleti öneririm diye 29una randevusu var bakalım İnşallah çıkar testte
Beken tugbahy6 oyleyse guzel bizim burda hemen randevu var ama sonuçları gec cikariyolarmis keske hemen cikarsalar bende burda devlette yaptirsam ben ek gidaya gecmeden yaptırmak istedim en azindan basta bilim neye alarjisi oldunu ona gore uzak tutim Allah korusun bazi alarjilerde agir atlatiliyo korkuyorum o yuzden