27temmuz2021 Peraa tamam her gün verip deniyim bide.rezene de aldım verdim ama öğürüyo kimyonu güzel içiyo versem içer daha
Peraa 27temmuz2021 duruma göre bakıp arttırırsınız olmadı ben mama termusuna koyuyordum 10 çay kaşığı falan o gün öyle veriyordum ama büyük mama termosu. Günlük de su kalıyorsa döküyordum ertesi gün yeni kimyon çayı ekliyordum o hafta baya baya rahatlamıştı
27temmuz2021 Yazannesi1 of of böyle yazıldığını gördükçe benim umudum kalmıyo geçeceğine dair ya bir yaşa kadar sürmese bari😏vah halimize yoksa
Yazannesi1 27temmuz2021 gece 89 kere uyanıyor ve her uyandığında yapamıyor. Yapsa rahatlasa uyanmayacak belki ama ıkınıp ağlayıp geri uyuyor tabi meme ile 🙃
27temmuz2021 Yazannesi1 ay keşke bende emzirebilseydim ya ilk zamanlar emerken göğsümde uyutuyodum bende ve emince gaz çıkarabiliyodu benim oğlum mama mahfediyo bizi
Yazannesi1 27temmuz2021 Bence mama iLe alakası yok Ya çünkü sadece anne sütü almasına rağmen çok gazlı. Şimdi ek gıdayada başladık. Gündüz iyi ama gece 🥲
Masalmmmmmm Canım iki günden beri benim kızım da gaz sancısı çekiyor acile gidiyoruz sürekli libalaks rektal jel yapıyorlar ondan sonra rahatlayıp uyuyor onun dışında hiçbir şey etki etmiyor
27temmuz2021 Masalmmmmmm bende en son acile gidicektim artık ama bugün biraz çıkardı gazını götürmedim bide burdaki hastanelerde Bebek küçük diye hićbisey yapmıyorlar ya anca gaz damlası veriyorlar gerçi hiç acile gitmedik bilmiyorum naparlar
27temmuz2021 Yazannesi1 evet sadece anne sütü alan bebeklerin de oluyo maalesef.bizim hem gündüz hem gece çıksa pamuk gibi olcak çocuk 😌
Yazannesi1 27temmuz2021 bende öyle diyordum 15 günde 2 diş çıkardı 🙄 gazı var gazı var derken dişler başladı
27temmuz2021 Yazannesi1 oda var tabide gazı da geçmeyince zor sünnet olcak bide tam hareketli zamanında dişte gelir gazı da var kâbus gibi günler beni bekliyo😏
27temmuz2021 Yazannesi1 bizimde öyle olur gibi geliyo diş çıkınca rahatlar ama gaz bitmiyo ki😏 çok zormuş anne olmak 😄
hale_0909 27temmuz2021 olur bende kendi kuruttuğumdan veriyorum yoktur diye öyle dedim doğal daha iyi
Brsnysr 27temmuz2021 evt ağır ama itici değil eczaneden aldınız demi ayakaltina gobus deliğinin yararına Allah’in izniyle şifa olur ins dedimya biz 4 ay böyle 1.5 şişe elmayag kullandık gerçi hala banyodan sonra ayağına sürüyorum üşütme vs olursa diye
Brsnysr Brsnysr arkadaşlar masaj yapıyor musunuz bebislere YouTube da var gaz masajı bide kucağınıza alın bol bol sukuat yapın yüzüstü yatırın Allahim o günlere gittim kc videomuz var gaz çıkınca ev bayram yeriydi😂Allah cc hepinize kolay eylesin
27temmuz2021 Brsnysr sanmam hepsi gaz yapıyo sma comfort Bebelac Gold Aptamil conformil kullandık şimdi hipp combiotik kullanıyoruz hepsi gazlı bebekler için ama yinede gaz yapıyo bide sürekli mama değiştirmekte iyi değil diye biliyorum ben
Brsnysr 27temmuz2021 yooo bizde aktardan aldık burda herkes kullandığı için ama bu urda okumuştum eczanelerde varmış