Arkadaşlar selam bebeğimin cildinde ne kullandıysam geçmeyen kaşıntı yaratan ve kaşıdıkça kanayan bir egzamamız var bir arkadaşım coresatin önerdi fakat o da renginde emin değil bebekte egzama için sarı mı pembe mi kullanılması bilen deneyenler destek:(