Bebeğim 3ay 7gunluk ve çok fenalardayiz uyurken kırk takla atıyoruz resmen uykusu olduğu halde çok zor uyuyor emerken yada mama içerken aç olmasına rağmen çıldırıyor ayakta hop hop anca emziriyorum oyalansin diye şarkılar ninniler söylüyorum kucakta gezdiriyorum neler neler devamlı bı ağlama modunda bianda noldu çocuğa anlamadım