Ek gıdaya pütürlü olarak başladım böylece hiç püreye alışmamış oldu. Öğürdü mü evet. Korktum mu evet. Ama bunu sakin kalarak bebeğime belli etmeyerek atlattık. Şimdi 7.5 aylık, bizimle sofradaki her yemeği yiyebiliyor. Size tavsiyem, her ne verecekseniz çatalla ezin, blendır yapmayın. Eline verdiğinizde boğazına kaçmayacak büyüklükteki yiyecekleri verin keşfetsin. Yemek istemiyorsa asla ama asla zorlamayın. Ek gıda reddinin başlıca sebebi bence.