Kızlar dün 18.ay asilarimiz yapıldı bebegim eve geldikten bir kaç saat sonra bacağı aşırı şişti kıpkırmızı morluk var ve çok sıcak dokununca buz koydum ama malum çok hareketli durmadı fazla yapamadım bugünde şişlik ve kızarıklık daha çok yayıldı korkmaya başladım başına gelen var mı geçer mi yoksa doktora mı goturmeliyim