asllcck Kızım 4. Aydan itibaren aptamil 1 yemeye başladı kolik bi bebekti 3 ay boyunca geçen haftaya kadar bi sorun yaşamıyorduk ama beslenmeden sonra rahatsız olmaya başladı gazını zor çıkarıyor kendini sıkıyor kakayı rahat yapamaz oldu değiştirsem faydası olur mu ?
Mirmersem21 asllcck ya fark ettimki bu ay herkes aptamilden şikayetçi benim oğlum da 4 aylık 5 aylık olacak yakında ne olduysa bu ay oldu gaz kabız peşpeşe geldi bende değiştirdim sma aldım bugün bakalım ne olacak
Lilasever1 asllcck hipp combiotik vermiştim şimdi bıraktık ama hiç gaz kanızlık yaşamadık aptamilin maalesef birde şeker oranı çok yüksek
Gizoooo asllcck keçi sütlü mamalar. Sindirimi daha kolay benim bebeğimde çok gaz sancıları çekiyordu sma ve hipp kullandık sonra golden goata geçtik rahatladık çok şükür
Neclan Mirmersem21 bizde baştan beri doktorun önerisiyle hipp kullandık özelikle gaz ve kabızlık problemi yaşamadık gerçi emiyordu günde bir kere veriyorduk
syaby asllcck sorun mamayla değilde bebekle ilgili. Her bebeğe her mama iyi gelmiyor. Kimisine sma kabız yapıyor kimisine aptamil yapıyor. Gaz yaptıysa değiştir ama bağırsakları alışıncada düzeliyorlar bu arada kolik bebekse ne versen gaz yapar zaten probiyotikli mama deneyebilirsin
Brutal-Betty Mirmersem21 bende yarın sma alacam inşallah fayda eder 4 aydır kullanıyordm hiç bir sorun yoktu ama bu ay kabızlık gaz çıkaramama inşallah sma iyi gelir
Brutal-Betty asllcck aynı sorunu bu ay bende yaşıyorum doğduğundan beri Aptamil kullanıyorum ama ,2, 3, haftadır gazını çıkaramıyor kabız oluyor ağlıyor 4, aylık oğlum
cicek10 Brutal-Betty ben sma kullanıyorum 4 aylık bebeğim günde iki defa falan veriyorum gaz sıkıntısı önceden çoktu bu mama iyi geldi umarım size de iyi gelir ama ben de bu ay değiştireceğim çünkü bebeğim içmemeye başladı ya tadını sevmiyor artık ya da atak dönemi falan anlamadım
Irmakprensesinannesi asllcck sma yi tavsiye ederim hiç biseklde gaz yapmıyor sindirimi güzel doyurucu kızım severek içiyor biz gayet memnunuz
Brutal-Betty cicek10 atak dönemi kesinlikle meme Reddi de başlıyor bu ayda su anda bende yaşıyorum bu yüzden mama değişikliği yapmayın sonra sindirremiyor
Merveekerem asllcck bebelac gold nutrikonfor öneririm. Normalde sma kullanıyorduk bebeğim doymuyordu ve sürekli kusuyordu. Bu mamaya geçince çok rahatladı. Doktor tavsiyesi ile geçtik gaz yapmayan ve kusmayı önleyen bir mama. Bulabilirseniz eğer tavsiye ederim. Yalnız biraz zor bulunuyor.
cicek10 Brutal-Betty evet haklısınız sonra içmeye başladı ama golden goat almıştım ben içmezse diye onu da kullandık çok iyi gelmişti almış oldum yani umarım sıkıntı yapmaz