Sntrkycl Benim kızımda 16 aylık ve beslenme şekli sizinkiyle neredeyse aynı 9.500 kg.. Doktor her seferinde az buluyor , takviye edici yazdı kullanmadım.. Kan ve idrar tahlilleri iyi çıktığı için.. O kadar çevre baskısı var ki şekerli şeyler yemediği için kilo almadığı , aşırı korumacı , pimpirikli davrandığım konusunda ama benim içim rahat.. Sağlığı yerinde, fos kilosu olacağına , olmasın diye düşünüyorum 🙂 Sizde içinizi ferah tutun , doğruyu yapanlar her zaman taşlanır zaten🥺 Bence abur cubur yedirmemeye devam